ESETI ADÓTANÁCSADÁS

Egy vállalkozó vagy egy cégvezető életében sokszor előfordul, hogy a napi munka vagy akár az üzleti tervezés során felmerülnek olyan adózási kérdések, amelyre házon belül nem kap egyértelmű választ pl. a könyvelő nem elérhető, vagy nem szakértője a témának. De vannak olyan emberek is, akik óvatosságból több független helyről is szeretnék hallani ugyanazt a választ, hiszen az adózás terén egy hiba súlyos kockázatokat rejthet, amelyet a legrosszabb esetben is a vállalkozás pénztárcája bánja adóbírságok formájában.

Online eseti adótanácsadás a gyors, megbízható és szakszerű válaszadásra irányul:

  • GYORSASÁG: A megkapott megkeresésre 24 órán belül válaszolunk, akár már első körben megkapja a megoldást az adókérdésére, ha nem szükséges több információt bekérnünk Öntől

  • SZAKSZERŰSÉG: Az Ön adókérdésére egy a Nemzetgazdasági Minisztériumnál regisztrált adószakértő válaszol. A folyamatos továbbképzések mellett több szaklap adózási esettanulmányaihoz és publikációihoz is hozzá férünk, így le tudjuk ellenőrizni több pontban is az álláspontunkat.

  • MEGBÍZHATÓSÁG: A válaszunkhoz kérésre jogszabályi hivatkozást mellékelünk, illetve speciális esetben a NAV-tól a saját nevünkben hivatalos állásfoglalást kérünk, így adva bizonyságot az álláspontunk megbízhatóságáról, és ezzel megvédve a kérdező anonimitását a hatóságok előtt.

  • DISZKRÉCIÓ: Online eseti adótanácsadás során az Ön kérdése üzleti titoknak minősül, emiatt teljesen bizalmasan kezeljük. Tehát nem fog megjelenni semmilyen közösségi oldalon, van bármilyen szaklap kérdés-válasz rovatában.

Online eseti adótanácsadás folyamata:

  1. Fogalmazza meg a kérdését, küldje el nekünk az oldalon keresztül, vagy e-mailben
  2. Felvesszük Önnel a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon, és tájékoztatjuk Önt a válaszadás részleteiről
  3. Miután elfogadja az ajánlatunkat és minden információ átnyújtásra került, elkezdjük a munkát
  4. Megkapja a kidolgozott válaszát, majd kérésre a NAV-tól állásfoglalást kérünk.

Adótanácsadás témája irányulhat (példaként):

  • Vállalkozás indítása előtt a legmegfelelőbb jövedelem és forgalmi adózási mód kiválasztására, valamint a személyesen közreműködök tekintetében felmerülő járulékok tervezése
  • Már működő vállalkozásoknál az év vége előtt az adózási módok választására irányuló kérdések (TAO, KATA, KIVA)
  • Számlázással kapcsolatosan felmerülő kérdések (teljesítés dátuma, adókulcsok, kötelező elemek)
  • Nemzetközi kereskedelmi kapcsolatok esetén ÁFA kérdések (export, import, szolgáltatás teljesítés helye)
  • A legjobb és legolcsóbb jövedelem kinyerési módok kiválasztása
  • Szerződések adójogi ellenőrzése
  • ÁFA visszaigénylési jogosultságok ellenőrzése
  • Iparűzési adóval kapcsolatos kérdések
  • Ingatlan vásárlás és eladásának illeték és SZJA kérdései