KÜLDJE EL KÉRDÉSÉT 
VAGY
KÉRJEN IDŐPONTOT!

Online eseti adótanácsadás folyamata a válaszadás módjától függően:

A szolgáltatás maximálisan 2-3 röviden megválaszolható kérdés, illetve online tanácsadás keretin belül maximum 10 perces telefonos/skype/messenger konzultációra ad lehetőséget az előre megadott kérdésekkel kapcsolatosan.

  1. Kérjük töltse ki valós adatokkal a lent található adatlapot és tegye fel az adókérdését a legrészletesebben!
  2. A szolgáltatási díjelőleget (5.990 Ft) az OTP 11715007-21504145 Lestyán Péter névre kérjük utalni, közleménybe az “SOS kérdés” közleménnyel vagy PAYPAL link
  3.  Miután megkaptuk a kérdését és az utalást, egy válaszlevelet küldünk a megadott e-mail címére, amelyben:
    • ha szükséges, további információkat kérünk Öntől a kérdésének legpontosabb megválaszolása érdekében
    • tájékoztatjuk, hogy a GYORS KÉRDÉS-VÁLASZ szolgáltatáson belül megválaszolható-e a kérdése
    • tájékoztatjuk, hogy milyen határidővel tudjuk vállalni a kérdést, illetve milyen időpontok állnak lehetőségre a 10 perces online konzultációra
  4. Ha nem tudjuk vállalni a kérdés megválaszolását, a díjelőleget visszautaljuk.
  5. Ha elfogadja a feltételeket akkor a vállalt határidőre elkészítjük a választ, illetve az egyeztetett időpontban megtörténik a konzultáció.
  6. Ha elégedett a válaszadással, a kérdését lezárjuk.
  1. Kérjük töltse ki valós adatokkal a lent található adatlapot és tegye fel az adókérdését a legrészletesebben!
  2.  Miután megkaptuk a kérdését, egy válaszlevelet küldünk a megadott e-mail címére, amelyben:
    • ha szükséges, további információkat kérünk Öntől a kérdésének legpontosabb megválaszolása érdekében
    • tájékoztatjuk Önt a válaszadáshoz szükséges munkaóra mennyiségéről, és a válaszadás várható időpontjáról
    • előleg számlát küldünk a teljes tanácsadás ellenértékének 50%-ról
  3. Ha Ön elfogadja az árajánlatot, mi elkezdjük a szakmai munkát és utána rendezheti az előleg számlát is.
  4. Az előleg beérkezése után megküldjük a választ a kérdésére, valamint a végszámlát a teljes adótanácsadás szolgáltatásról.
    A végszámla megfizetése után díjmentesen NAV állásfoglalást kérünk a kérdését illetően.
  5. A kérdése lezárása előtt:
    •  ha Önnek még van megválaszolatlan kérdése, akkor telefonon vagy online módon közvetlenül tisztázásra kerülhet
    •  ha nem ért egyet a válaszadással, akkor NAV állásfoglalást kérünk különdíj ellenében, és ha NAV állásfoglalással ellentétes választ adtunk önnek, az előleg és a különdíj visszafizetésre kerül.
  6. Ha elégedett a válaszadással, a kérdését lezárjuk.
  1. Kérjük töltse ki valós adatokkal a lent található adatlapot és tegye fel az adókérdését a legrészletesebben!
  2.  Miután megkaptuk a kérdését, egy válaszlevelet küldünk a megadott e-mail címére, amelyben:
    • ha szükséges, további információkat kérünk Öntől a kérdésének legpontosabb megválaszolása érdekében
    • tájékoztatjuk Önt a válaszadáshoz szükséges munkaóra mennyiségéről, és a válaszadás várható időpontjáról
    • előleg számlát küldünk a teljes tanácsadás ellenértékének 50%-ról
  3. Ha Ön elfogadja az árajánlatot, mi elkezdjük a szakmai munkát és utána rendezheti az előleg számlát is.
  4. Az előleg beérkezése után a megbeszélt időpontban megtörténik a telefonos konzultáció.
  5. A konzultáció után megküldjük Önnek a végszámlát. A végszámla rendezése után kérésére díjmentesen:
    •  írásos állásfoglalásban összefoglaljuk a konzultáció során megbeszélt témakör kulcskérdésekre adott válaszokat vagy
    •  NAV állásfoglalást kérünk a konzultáció során elhangzott adókérdésekről, ha azokat tisztázása bizonytalan még az Ön számára
  6. Ha elégedett a válaszadással, a kérdését lezárjuk.
  1. Kérjük töltse ki valós adatokkal a lent található adatlapot és tegye fel az adókérdését a legrészletesebben!
  2.  Miután megkaptuk a kérdését, egy válaszlevelet küldünk a megadott e-mail címére, amelyben:
    • ha szükséges, további információkat kérünk Öntől a kérdésének legpontosabb megválaszolása érdekében
    • tájékoztatjuk Önt a válaszadáshoz szükséges munkaóra mennyiségéről, és a válaszadás várható időpontjáról
    • előleg számlát küldünk a teljes tanácsadás ellenértékének 50%-ról
  3. Ha Ön elfogadja az árajánlatot, mi elkezdjük a szakmai munkát és utána rendezheti az előleg számlát is.
  4. Az előleg beérkezése után a megbeszélt időpontban megtörténik az üzenetváltásos adótanácsadás.
  5. A konzultáció után megküldjük Önnek a végszámlát. A végszámla rendezése után kérésre díjmentesen:
    •  írásos állásfoglalásban összefoglaljuk a konzultáció során megbeszélt témakör kulcskérdésekre adott válaszokat vagy
    •  NAV állásfoglalást kérünk a konzultáció során elhangzott adókérdésekről, ha azokat tisztázása bizonytalan még az Ön számára
  6. Ha elégedett a válaszadással, a kérdését lezárjuk.
  1. Kérjük töltse ki valós adatokkal a lent található adatlapot és tegye fel az adókérdését a legrészletesebben!
  2.  Miután megkaptuk a kérdését, egy válaszlevelet küldünk a megadott e-mail címére, amelyben:
    • ha szükséges, további információkat kérünk Öntől a kérdésének legpontosabb megválaszolása érdekében
    • tájékoztatjuk Önt a válaszadáshoz szükséges munkaóra mennyiségéről, és a válaszadás várható időpontjáról
    • előleg számlát küldünk a teljes tanácsadás ellenértékének 50%-ról
  3. Ha Ön elfogadja az árajánlatot, mi elkezdjük a szakmai munkát és utána rendezheti az előleg számlát is.
  4. Az előleg beérkezése után a megbeszélt időpontban megtörténik a videóhívásos konzultáció a megbeszéltek helyen és időpontban.
  5. A konzultáció után átadjuk Önnek a végszámlát. A végszámla személyes rendezése után kérésre díjmentesen:
    •  írásos állásfoglalásban összefoglaljuk a konzultáció során megbeszélt témakör kulcskérdésekre adott válaszokat vagy
    •  NAV állásfoglalást kérünk a konzultáció során elhangzott adókérdésekről, ha azokat tisztázása bizonytalan még az Ön számára
  6. Ha elégedett a válaszadással, a kérdését lezárjuk.

FOLYAMATOS ADÓTANÁCSADÁS, ADÓOPTIMALIZÁLÁS és ADÓKOCKÁZAT CSÖKKENTÉSÉRE irányuló adótanácsadási szolgáltatás esetén az űrlap kitöltése után felvesszük a kapcsolatot Önnel!

E-KÖNYV és ADÓKALKULÁTOR (továbbiakban elektromos kiadványok) Felhasználási Feltételek – Szerzői tájékoztató

Az elektromos kiadványok Lestyán Péter EV. (vállalkozói adatok a lap alján találhatóak) elektronikus kiadványa. A kiadvány szerzői jogi védelem alatt áll, 1 példányban saját gépre menthető, illetve 1 példányban nyomtatható, benne leírtak a saját tevékenység során felhasználhatók. A kiadvány harmadik személy részére sem elektronikus sem hagyományos – nyomtatott – formában nem továbbítható.

Az elektromos kiadványok megvásárlása, letöltése és benne található információk felhasználása nem minősül tanácsadásnak, mivel nem jön létre olyan szerződéses kapcsolat a szerző és a vásárló között, ami alapján megbízásnak lehet minősíteni.

Ennek következtében a benne leírt információk csakis tájékoztató jellegűek, tehát a leírtak felhasználásáért vagy alkalmazásáért a szerző felelősséget nem tud vállalni. Az ebből a dokumentumból szerzett információ bárminemű felhasználása adózási döntésekben csak saját felelősségre és kockázatra tehető meg, erről a vásárló a tájékoztatást megkapta és elismerte.

Adózási, számviteli és jogi kérdésekben felelős tanácsadás csakis személyre szabottan, a körülmények teljes ismeretében, a jogszabályi helyek és az adott tevékenység és üzleti kapcsolatot elemzése során adható.

A leírt információk a 2021.11.23-án benyújtott 2022 adóévre vonatkozó törvényjavaslatokat és az idáig az Országgyűlés által elfogadott törvénymódosításokat és a korábbi közlönyökben már kihirdetett hatályos adójogszabályokat veszi alapul.

Javasoljuk, hogy a 2022-es változásokkal kapcsolatban meghozott döntések végrehajtása előtt mindenképpen konzultáljon olyan szakemberrel (könyvelő/adótanácsadó/adójogász), aki a vállalkozási tevékenységét ismeri, vagy van lehetősége a szükséges mértékben megismerni.

A www.online-adotanacsadas.hu oldalon keresztül kérhet ajánlatot konzultációra vagy személyre szabott adókalkulációkra, kérdéseire a leírtakat alapul véve fogunk választ adni, természetesen felmérve lehetőségeit és kockázatait.

Reméljük, hogy a füzet megvásárlásával és tanulmányozásával az összes kérdésére választ kapott, és a jövőben hasznára válhat.

Sikeres vállalkozást és adózást kívánunk!

Kiadó neve: Lestyán Péter EV

EV Nyilvántartási szám: 51134752

Kiadót Képviseli: Lestyán Péter

Adószám: 68040570-1-33

Email címe: info@online-adotanacsadas.hu

Honlap: https://online-adotanacsadas.hu/

Facebook elérhetőség: https://www.facebook.com/Onlineadotanacsadas

Általános Szerződési feltételek
A www.online-adotanacsadas.hu oldalon megrendelhető E-KÖNYV ellenértéke fizethető bankkártyával, bankkártyával, átutalással, postai csekken. A megrendelt terméket e-mailen juttatjuk el megrendelőhöz. Az adott megrendelés elküldött adatai az elküldést követően már csak az ügyfélszolgálat megkeresésével javíthatóak. A szerződés magyar nyelven jön létre és rá a magyar jog az irányadó. A szerződéstől az E-KÖNYV átvételéig (szolgáltató általi megküldéséig) lehet elállni. Ebben az esetben a kiadó köteles a megrendelő által kifizetett összeget legkésőbb 30 napon belül visszafizetni.

A www.online-adotanacsadas.hu oldalon és az E-KÖNYVben olvasható jogszabályokon alapuló írások, tartalmak nem helyettesítik a jogszabályok pontos szövegét. A kiadó (szolgáltató) az elvárható gondossággal törekszik az egyes szolgáltatások, írások, tájékoztatások, válaszok adat- és információ tartalmának helyességének és pontosságának biztosítására – mindezek ellenére előfordulhatnak téves, helytelen, hiányos, pontatlan közlések, amelyekért a kiadó a felelősségét kizárja. Mindezek miatt a felhasználó a szolgáltatások igénybevétele során nyert információkat csak gondos mérlegelés és kellő ellenőrzés után alkalmazza. Egyes írások a szerzők személyes véleményét kifejezve ellentétesek lehetnek a hivatalos, hatósági állásponttal – ilyen esetben konkrét ügyekben javasolt a hivatalos álláspont szerint eljárni, illetve a hatóság hivatalos állásfoglalását kérni.

Az itt nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv rendelkezései irányadók.
További tájékoztatás telefonon és e-mailben is igényelhető.

Az E-KÖNYV és adókalkulátorok a
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
"a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól" értelmezésében "4. § 1. digitális adattartalom: digitális formában előállított vagy nyújtott adat" minősül, erre tehát az a megrendelő az e-mailen történő kiküldés után elállási jogot nem érvényesíthet, tehát a kifizetett összeg nem visszakövetelhető.
https://www.online-adotanacsadas.hu/adatkezeles-adatvedelmi-iranyelvek/