KÜLDJE EL KÉRDÉSÉT 
VAGY
KÉRJEN IDŐPONTOT!

Online eseti adótanácsadás folyamata a válaszadás módjától függően:

  1. Kérjük töltse ki valós adatokkal a lent található adatlapot és tegye fel az adókérdését a legrészletesebben!   
  2.  Miután megkaptuk a kérdését, egy válaszlevelet küldünk a megadott e-mail címére, amelyben:
    • ha szükséges, további információkat kérünk Öntől a kérdésének legpontosabb megválaszolása érdekében
    • tájékoztatjuk Önt a válaszadáshoz szükséges munkaóra mennyiségéről, és a válaszadás várható időpontjáról
    • előleg számlát küldünk a teljes tanácsadás ellenértékének 50%-ról
  3. Ha Ön elfogadja az árajánlatot, mi elkezdjük a szakmai munkát és utána rendezheti az előleg számlát is.  
  4. Az előleg beérkezése után megküldjük a választ a kérdésére, valamint a végszámlát a teljes adótanácsadás szolgáltatásról.
        A végszámla megfizetése után díjmentesen NAV állásfoglalást kérünk a kérdését illetően.  
  5. A kérdése lezárása előtt:
    •  ha Önnek még van megválaszolatlan kérdése, akkor telefonon vagy online módon közvetlenül tisztázásra kerülhet
    •  ha nem ért egyet a válaszadással, akkor NAV állásfoglalást kérünk különdíj ellenében, és ha NAV állásfoglalással ellentétes választ adtunk önnek, az előleg és a különdíj visszafizetésre kerül.
  6. Ha elégedett a válaszadással, a kérdését lezárjuk.
  1. Kérjük töltse ki valós adatokkal a lent található adatlapot és tegye fel az adókérdését a legrészletesebben!
  2.  Miután megkaptuk a kérdését, egy válaszlevelet küldünk a megadott e-mail címére, amelyben:
    • ha szükséges, további információkat kérünk Öntől a kérdésének legpontosabb megválaszolása érdekében
    • tájékoztatjuk Önt a válaszadáshoz szükséges munkaóra mennyiségéről, és a válaszadás várható időpontjáról
    • előleg számlát küldünk a teljes tanácsadás ellenértékének 50%-ról
  3. Ha Ön elfogadja az árajánlatot, mi elkezdjük a szakmai munkát és utána rendezheti az előleg számlát is.
  4. Az előleg beérkezése után a megbeszélt időpontban megtörténik a telefonos vagy skype-os konzultáció.
  5. A konzultáció után megküldjük Önnek a végszámlát. A végszámla rendezése után kérésére díjmentesen:
    •  írásos állásfoglalásban összefoglaljuk a konzultáció során megbeszélt témakör kulcskérdésekre adott válaszokat vagy
    •  NAV állásfoglalást kérünk a konzultáció során elhangzott adókérdésekről, ha azokat tisztázása bizonytalan még az Ön számára
  6. Ha elégedett a válaszadással, a kérdését lezárjuk.
  1. Kérjük töltse ki valós adatokkal a lent található adatlapot és tegye fel az adókérdését a legrészletesebben!
  2.  Miután megkaptuk a kérdését, egy válaszlevelet küldünk a megadott e-mail címére, amelyben:
    • ha szükséges, további információkat kérünk Öntől a kérdésének legpontosabb megválaszolása érdekében
    • tájékoztatjuk Önt a válaszadáshoz szükséges munkaóra mennyiségéről, és a válaszadás várható időpontjáról
    • előleg számlát küldünk a teljes tanácsadás ellenértékének 50%-ról
  3. Ha Ön elfogadja az árajánlatot, mi elkezdjük a szakmai munkát és utána rendezheti az előleg számlát is.
  4. Az előleg beérkezése után a megbeszélt időpontban megtörténik az üzenetváltásos adótanácsadás.
  5. A konzultáció után megküldjük Önnek a végszámlát. A végszámla rendezése után kérésre díjmentesen:
    •  írásos állásfoglalásban összefoglaljuk a konzultáció során megbeszélt témakör kulcskérdésekre adott válaszokat vagy
    •  NAV állásfoglalást kérünk a konzultáció során elhangzott adókérdésekről, ha azokat tisztázása bizonytalan még az Ön számára
  6. Ha elégedett a válaszadással, a kérdését lezárjuk.
  1. Kérjük töltse ki valós adatokkal a lent található adatlapot és tegye fel az adókérdését a legrészletesebben!
  2.  Miután megkaptuk a kérdését, egy válaszlevelet küldünk a megadott e-mail címére, amelyben:
    • ha szükséges, további információkat kérünk Öntől a kérdésének legpontosabb megválaszolása érdekében
    • tájékoztatjuk Önt a válaszadáshoz szükséges munkaóra mennyiségéről, és a válaszadás várható időpontjáról
    • előleg számlát küldünk a teljes tanácsadás ellenértékének 50%-ról
  3. Ha Ön elfogadja az árajánlatot, mi elkezdjük a szakmai munkát és utána rendezheti az előleg számlát is.
  4. Az előleg beérkezése után a megbeszélt időpontban megtörténik a személyes konzultáció a megbeszéltek helyen és időpontban.
  5. A konzultáció után átadjuk Önnek a végszámlát. A végszámla személyes rendezése után kérésre díjmentesen:
    •  írásos állásfoglalásban összefoglaljuk a konzultáció során megbeszélt témakör kulcskérdésekre adott válaszokat vagy
    •  NAV állásfoglalást kérünk a konzultáció során elhangzott adókérdésekről, ha azokat tisztázása bizonytalan még az Ön számára
  6. Ha elégedett a válaszadással, a kérdését lezárjuk.

FOLYAMATOS ADÓTANÁCSADÁS, ADÓOPTIMALIZÁLÁS és ADÓKOCKÁZAT CSÖKKENTÉSÉRE irányuló adótanácsadási szolgáltatás esetén az űrlap kitöltése után felvesszük a kapcsolatot Önnel!

Pin It on Pinterest