KÜLDJE EL KÉRDÉSÉT
VAGY
KÉRJEN IDŐPONTOT!
Online eseti adótanácsadás folyamata a válaszadás módjától függően:
- Gyors Kérdés-Válasz
- E-mailes állásfoglaláskérés
- Telefonos válaszadás
- Messenger Üzenetváltás
- Videóhívásos konzultáció
A szolgáltatás maximálisan 2-3 röviden megválaszolható kérdés, illetve online tanácsadás keretin belül maximum 10 perces telefonos/skype/messenger konzultációra ad lehetőséget az előre megadott kérdésekkel kapcsolatosan.
- Kérjük töltse ki valós adatokkal a lent található adatlapot és tegye fel az adókérdését a legrészletesebben!
- A szolgáltatási díjelőleget (7.990 Ft) az OTP 11715007-21504145 Lestyán Péter névre kérjük utalni, közleménybe az „SOS kérdés” közleménnyel vagy PAYPAL link
- Miután megkaptuk a kérdését és az utalást, egy válaszlevelet küldünk a megadott e-mail címére, amelyben:
- ha szükséges, további információkat kérünk Öntől a kérdésének legpontosabb megválaszolása érdekében
- tájékoztatjuk, hogy a GYORS KÉRDÉS-VÁLASZ szolgáltatáson belül megválaszolható-e a kérdése
- tájékoztatjuk, hogy milyen határidővel tudjuk vállalni a kérdést, illetve milyen időpontok állnak lehetőségre a 10 perces online konzultációra
- Ha nem tudjuk vállalni a kérdés megválaszolását, a díjelőleget visszautaljuk.
- Ha elfogadja a feltételeket akkor a vállalt határidőre elkészítjük a választ, illetve az egyeztetett időpontban megtörténik a konzultáció.
- Ha elégedett a válaszadással, a kérdését lezárjuk.
- Kérjük töltse ki valós adatokkal a lent található adatlapot és tegye fel az adókérdését a legrészletesebben!
- Miután megkaptuk a kérdését, egy válaszlevelet küldünk a megadott e-mail címére, amelyben:
- ha szükséges, további információkat kérünk Öntől a kérdésének legpontosabb megválaszolása érdekében
- tájékoztatjuk Önt a válaszadáshoz szükséges munkaóra mennyiségéről, és a válaszadás várható időpontjáról
- előleg számlát küldünk a teljes tanácsadás ellenértékének 50%-ról
- Ha Ön elfogadja az árajánlatot, mi elkezdjük a szakmai munkát és utána rendezheti az előleg számlát is.
- Az előleg beérkezése után megküldjük a választ a kérdésére, valamint a végszámlát a teljes adótanácsadás szolgáltatásról.
A végszámla megfizetése után díjmentesen NAV állásfoglalást kérünk a kérdését illetően. - A kérdése lezárása előtt:
- ha Önnek még van megválaszolatlan kérdése, akkor telefonon vagy online módon közvetlenül tisztázásra kerülhet
- ha nem ért egyet a válaszadással, akkor NAV állásfoglalást kérünk különdíj ellenében, és ha NAV állásfoglalással ellentétes választ adtunk önnek, az előleg és a különdíj visszafizetésre kerül.
- Ha elégedett a válaszadással, a kérdését lezárjuk.
- Kérjük töltse ki valós adatokkal a lent található adatlapot és tegye fel az adókérdését a legrészletesebben!
- Miután megkaptuk a kérdését, egy válaszlevelet küldünk a megadott e-mail címére, amelyben:
- ha szükséges, további információkat kérünk Öntől a kérdésének legpontosabb megválaszolása érdekében
- tájékoztatjuk Önt a válaszadáshoz szükséges munkaóra mennyiségéről, és a válaszadás várható időpontjáról
- előleg számlát küldünk a teljes tanácsadás ellenértékének 50%-ról
- Ha Ön elfogadja az árajánlatot, mi elkezdjük a szakmai munkát és utána rendezheti az előleg számlát is.
- Az előleg beérkezése után a megbeszélt időpontban megtörténik a telefonos konzultáció.
- A konzultáció után megküldjük Önnek a végszámlát. A végszámla rendezése után kérésére díjmentesen:
- írásos állásfoglalásban összefoglaljuk a konzultáció során megbeszélt témakör kulcskérdésekre adott válaszokat vagy
- NAV állásfoglalást kérünk a konzultáció során elhangzott adókérdésekről, ha azokat tisztázása bizonytalan még az Ön számára
- Ha elégedett a válaszadással, a kérdését lezárjuk.
- Kérjük töltse ki valós adatokkal a lent található adatlapot és tegye fel az adókérdését a legrészletesebben!
- Miután megkaptuk a kérdését, egy válaszlevelet küldünk a megadott e-mail címére, amelyben:
- ha szükséges, további információkat kérünk Öntől a kérdésének legpontosabb megválaszolása érdekében
- tájékoztatjuk Önt a válaszadáshoz szükséges munkaóra mennyiségéről, és a válaszadás várható időpontjáról
- előleg számlát küldünk a teljes tanácsadás ellenértékének 50%-ról
- Ha Ön elfogadja az árajánlatot, mi elkezdjük a szakmai munkát és utána rendezheti az előleg számlát is.
- Az előleg beérkezése után a megbeszélt időpontban megtörténik az üzenetváltásos adótanácsadás.
- A konzultáció után megküldjük Önnek a végszámlát. A végszámla rendezése után kérésre díjmentesen:
- írásos állásfoglalásban összefoglaljuk a konzultáció során megbeszélt témakör kulcskérdésekre adott válaszokat vagy
- NAV állásfoglalást kérünk a konzultáció során elhangzott adókérdésekről, ha azokat tisztázása bizonytalan még az Ön számára
- Ha elégedett a válaszadással, a kérdését lezárjuk.
- Kérjük töltse ki valós adatokkal a lent található adatlapot és tegye fel az adókérdését a legrészletesebben!
- Miután megkaptuk a kérdését, egy válaszlevelet küldünk a megadott e-mail címére, amelyben:
- ha szükséges, további információkat kérünk Öntől a kérdésének legpontosabb megválaszolása érdekében
- tájékoztatjuk Önt a válaszadáshoz szükséges munkaóra mennyiségéről, és a válaszadás várható időpontjáról
- előleg számlát küldünk a teljes tanácsadás ellenértékének 50%-ról
- Ha Ön elfogadja az árajánlatot, mi elkezdjük a szakmai munkát és utána rendezheti az előleg számlát is.
- Az előleg beérkezése után a megbeszélt időpontban megtörténik a videóhívásos konzultáció a megbeszéltek helyen és időpontban.
- A konzultáció után átadjuk Önnek a végszámlát. A végszámla személyes rendezése után kérésre díjmentesen:
- írásos állásfoglalásban összefoglaljuk a konzultáció során megbeszélt témakör kulcskérdésekre adott válaszokat vagy
- NAV állásfoglalást kérünk a konzultáció során elhangzott adókérdésekről, ha azokat tisztázása bizonytalan még az Ön számára
- Ha elégedett a válaszadással, a kérdését lezárjuk.
FOLYAMATOS ADÓTANÁCSADÁS, ADÓOPTIMALIZÁLÁS és ADÓKOCKÁZAT CSÖKKENTÉSÉRE irányuló adótanácsadási szolgáltatás esetén az űrlap kitöltése után felvesszük a kapcsolatot Önnel!